دوباره تو... دوباره من

نمیدونم چی شد که دلم خواست دوباره بیام و اینجا بنویسم. نمی دونم که اصلا اینجا چی خواهم نوشت. نمیدونم خواهم تونست به قولی که برای شیوه ی اینجا نوشتن به خودم دادم عمل کنم یا نه. در هر صورت وبلاگ اصلیم که همیشه هست(عشق بیدار) . هر وقت از اینجا خسته شدم دوباره میبندمش و میرم همون وبلاگم.

دوست دارم اولین چیزی که ازش حرف میزنم ماهی جنگجوی خوشگلی باشه که دیشب خریدیم. این ماهی به طرز عجیبی با احساسات و انرژی های درونی من بازی میکنه. اونقدر زیباست... اونقدر ترکیب رنگ هاش قشنگه و اونقدر زیبا تغییر رنگ و تغییر حالت میده که من دیشب تا صبح چندبار ازخواب بیدار شدم برق رو روشن کردم و نشستم نیگاش کردم.

ببینید: نمونه ی زیبایی از شگفتی خلقت خداست:




البته این عکسا مال ماهی من نیستا. ولی مال من رنگش بین این دوتاست(رنگش شبیه اولیه)

دو ساله میخواستم از این ماهی ها بخرم. اما هر سال میگفتیم سنت ایران روی ماهی قرمزه و همون رو بخریم. 

ما این روزا مدام در حال خرید و بدوبدو هستیم. شما چطور؟! تموم شدنی هم که نیست این خریدا خواهر. رامین هم از اون دسته مرداییه که مدام بهم اصرار میکنه فلان چیز رو بخر و بهمان چیز رو بخر. و گاهی حتی ازش دلخور میشم که اینقدر هی اصرار میکنه هر چی میبینم بخرم! دیشب داشتم بهش میگفتم با این اصرارهای تو خریدای ما تمومی نداره که.

دیشب تو یه مغازه یه پانچو دیدم 105 هزار تومن. پانچویی که من در عرض 1 ساعت میتونم زیباترش رو بدوزم. در واقع نه تنها من که خیاطی بلدم، بلکه هر کسی! وقتی تو مغازه ی طرف داشتم نگاش میکردم، دختره شروع کرده بود به چرب زبونی و تعریف از پانچویی که از نظر من ارزشش به اندازه ی دو تا شال چروکی بود که چند دقیقه قبل یه آقایی کنار خیابون داشت حراج میکرد. تازه میگفت اینا خارجیه!!!

رامین خان طبق معمول اصرار میفرمودن که خوشگله، بخر. اما من همونجا تو گوشش گفتم همین فردا اینو از شال هایی که تو خونه دارم میدوزم تا ببینی این پانچو چقدر ارزش داره. 

خیلی زورم گرفته بود از دختره. بدم میاد کسی منو احمق فرض کنه و از چیزی تعریف کنه که یک صدم لیاقت تعریف هاش رو هم نداره. چی در مورد من فکر کرده؟ از کاسبی که به قول یه عزیز میخواد سفره اش رو از سفره ی مردم پر کنه بدم میاد. من زیاد اهل مارک پوشیدن نیستم.هر چی خوشم اومد و دوست داشتم میخرم. حالا میخواد مارک باشه یا غیر مارک. فقط تو کفش و کیف و چیزایی که روی جنس تاثیر دارن مارک خرید میکنم. اگر هم برای چیزی پول مارک بدم، مارک واقعی میخرم. اجازه نمیدم کسی به شعورم توهین کنه و هر آشغالی رو با یه چسبوندن مارک بهم اصطلاحا بندازه.

دم عیده. نامردی که سفره ی خودش رو از تو سطل های آشغال مردم پر میکنه به مردی که سفره ی خودش رو از سفره ی دیگران پر میکنه، شرف داره...


+ من این روزا در حال رژیمم. این اواخر و سر جریان خرید خونه و شرایط غذایی خاصم، وزنم رفت بالا. بنابراین دوباره رژیم گرفتم. تا الان 6 کیلو کم کردم. خدا کنه تا عید بتونم سه کیلو دیگه کم کنم و برسم به 51 یا 52. فعلا که رژیم سیب زمینی گرفتم! صبح دوتا، ظهر دوتا، شب هم سه تا سیب زمینی آب پز. تا سه روز اوضاع اینه و بعدش متنوع تر میشه. فقط یک هفته است البته.


+ امروز اینجا هوا بارونیه. بالاخره آسمون خسیس اینجا تصمیم گرفت قدری قلب های سنگین شده ی این روزها رو آروم کنه...


+ بیشتر از هر زمان دیگه عاشقشم. هر چی میگذره این حس ها بیشتر میشه. این پیوستگی ها، این شناخت ها، این تعامل ها. کاش لیاقت اینهمه خوب بودن یه انسان رو داشته باشم.

نظرات 3 + ارسال نظر
رعنا چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ

وای رازقی جون کاش بدونی چقدر برای آپ اینجا خوشحالم
اینجا جزو جاهایی بوده که همیشه یه انرژی و عشق خاصی رو توش تجربه کردم و همیشه بهم توان ایستادن داده.
امروز اینجا هم برف بارید در حد تیم ملی.
راستی خانم شما که همیشه مانکنی بیخیال اینهمه سیب زمینی

نگو رعنااااا مانکنی کجا بود خواهر. باز تو رو بگیم مانکنی، یه چیزی.
منم خیلی خوشحالم دوباره تو جمع دوستای عاشقم هستم

شیما چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام عزیزم
من که خوشحالم از این دوباره برگشتنت به اینجا...البته من هر از گاهی اون وبلاگ اصلیت سر میزدم اما حرفی به ذهنم نمیرسید....اینجا چون نثر روانتری داره راحت میشه حرف زد
آقاااا میگم یه رِژیم پیشنهاد بده به من که زود زود از 54 برسم به 49 خیلی هم سختی نکشم...روم زیاده نه؟؟؟
ماهیییی فوق العاده زیبا بود....مخصوصا رنگش بی نظیر بود..... مبارکتون باشه....
برات بهترین عید دنیاااااا رو آرزو میکنم

آخیییی خوشحالم دوباره زبون تو باز شد. عاشق حرفای راحتتون بودم.
اتفاقا سراغ دارم رژیمی که تا عید بتونی 5 کیلو کم کنی. تو همین دو
هفته. ولی پیشنهاد میکنم نصف این میزان رو تا عید تخفیف بده

فنچ بانو چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

سلام دوستم. خوبی؟
اول از همه بگم خونتون مبارک باشه. خیلی خوشحال شدم و آفرین به همت و پیشرفتتون انشالله عشقتون مستدام باشه خانومی
ماهی هم خیلی نازه قدمش به زندگیتون خیر باشه:)
عزیزم میشه لطفا به منم یه رژیم بدی که تا عید 5 کیلو کم کنم؟ سختم نباشه بی زحمت:))

ممنون عزیزم
بله البتهههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد