پراکنده

+ خدا رو شکر خریدامون همه تموم شد. فقط این هفته یکی دو تا کار از پیش برنامه ریزی شده داریم. اونا هم که تموم شه تازه میریم سر وقت خونه تکونی بله درست فهمیدین ما هنوز خونه تکونی نکردیم. تازه قراره سه روز آخر این هفته با رامین دو نفری بیفتیم به جون خونه و تمومش کنیم.


+ منم که دیگه برای همیشه با عدد نحس 55 کیلویی خداحافظی کردم و رفتم تو رنج 54. خیلی دلم میخواست تا عید به 52 برسم. ولی حس میکنم یه مقدار خسته شدم دیگه. این 10 روز باقیمونده رو احتمالا روی همون کالری شماری بمونم تا وزنم تثبیت بشه. بعد از عید دوباره با تمام قوا ادامه میدم. چند شب پیش چندتا لباس تو خونه برا خودم خریدم. رسیدم خونه و یکی بعد از دیگری تست کردم و کلی با رامین ذوق کردیم که بعد از لاغر شدنم چقدر لباس هام بهم می اومد.


+ این بشر دوست داشتنی تر از هر موجود دیگه ای تو دنیاست. آخ که چقدر دوستش دارم!


+ چقدر بدم میاد از آدمایی که با چیزی که از خودم یاد گرفتن میخوام برام کلاس بیان. خدایا به من وسعت قلب عطا کن. به من بینش بزرگی بده که بدی های آدم های کوچیک رو بی اهمیت ببینم.


+ دلم برا بابا و مامانم یه ذره شده. برای دیدنشون لحظه شماری میکنم. چیزی نمونده. 28 میریم زادگاه. یه حس بیتابی عجیبی دارم. هر وقت میرم اونجا حس می کنم همه چی رنگ سادگی داره. دوباره فامیل دور هم جمع میشن. دوباره نوه ی اول سوگلی(من) میشه محور همه ی دید و بازدیدها. دوباره پیک نیک های 70 نفره مون راه میفته. تازه میفهمم عاشق زادگاه و فامیلمم.


+ من خیلی وقته آدم شدم! باور کنید.


+ این روزا فکرای کاری دیگه ای تو سرمه. همش وسوسه میشم استعفا بدم و برم دنبال کارهای مورد علاقه ام. من عاشق خیاطی های ابتکاری ام. عاشق طراحی روی سفال. یعنی دلم میخواد کسب درآمدم هم از طریق این مشاغل باشه نه کار تو یه اداره ی دولتی!

نظرات 2 + ارسال نظر
فنچ بانو شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:29 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

مرسی عزیزم برای رژیم... خیلی لطف کردی. ازت ممنونم
ما هم هنوز خونه تکونی نکردیم:)
وای خوش به حالت من وقتی عقد کردم 54 بودم. الان 60 شدم
خوش بگذره عید در دیار کودکی:)

منم از 61 شروع کردم. تازه من زمان عقد بین 50 و 52 بودم. اونوقت الان...!چ
ممنون عزیزم. امیدوارم شما هم سال خوبی داشته باشید

نازنین بانو یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ http://www.madaresefrdaraje.blogfa.com

سلام سلام
وای خدای من مگه قد شماها چنده؟من استرسی شدم خودمو رسوندم به 64 همه میخوان منو بزنن بسه دیگه

من قدم 157 عزیزم. احتمالا شما باید 170 باشی که دیگران میگن 64 بسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد